Tuesday, April 7

Happy Day!

lol, HAPPY? same as GAY?

no,no..

aku btol2 mksd kan happy bukan nye gay, harap mklum.

today, yeah skola mcm bese, then penah ke skola luar bese? aku rase tidak penah skali melaenkan plajar ajar guru dan bkn guru ajar pelajar.


today byk glak2 je dari blaja, aku pown tktaw npe aku rase nk gelak je, blaja2 pon blaja tpi lebih kepada gelak.

then, cikgu ngaja pown da dgr tak dgr je, mayb sbb gegendang telinga pown da susah nk dgr getaran dari kotak suara cikgu yang melontarkan suara yang lantang untuk sanpai kan ilmu kpd anak2 murid nya.

Namun begitu, dgn usaha tekad aku dapat mendengar sayup2 suara cikgu yang mengajar dengan usaha gigih dgn keadaan ketiaknya yang basah serta berbau tetapi demi ilmu aku sggup harungi segala rintangan dan juga halangan mendatang.

Dan esok ade koko, and club med, bkn bdn beruniform.

so, aku tktaw nk wat pe sok antara g kelab, or just rewang2 di luar mahu pon di dlm skola.

Oh, suda lewat aku patut msok bilik dan menidurkan diri dahulu, klu tak sok mls g skola, ;b

0 Comments:

Post a Comment