Thursday, April 2

Kantoi ke?

Aku rase nk tergelak merengek2 ble dpt taw ade dak fly skola kantoi, yg tkthan nye 2 owg laki, 2 owg pmpuan.

Ape lagi sengal korg fly tmpt yg tk strategik lak tuhh..

kantoi skali empat2 kene, padan muka! ish3, sian korg.

Aku dgr cite dak laki kene gantung skola 2 minggu? Gle ahh, cian gle korg smpai 2 minggu gantung, nape tk bgi gantung seumur idup?

Tak patut ow klu kene gantung smpai 2 minggu, klu seminggu aku ley consider gak la, nie smpay 2 minggu, nk blaja kt umah je ke?

patut ke hukuman cmtu setimpal ke dgn dowg? bagi sket2 suda, klu nk bgi pown bagi rotan, pon da cukup.

jgn laa smpai gantung lame2 dak tuh boring gak dok umah and aku tk setuju langsung ngan tindakan mcm tuhh, AKU BANTAHHH!

btw, aku taw follower setia blog nie mmg ade, and sory sbb agak lme di update kan, just coz bz from time to time, and de mase terluang dgn computer dpt ku luah kan ape terpendam di lubuk hati yg sentiasa membara2 dgn tindak tanduk yg berlaku agak tidak adil! huh.

To all follower blog nehh, klu korg agak lost nk cari blog nie, sng je, korg g kt google then type georgian clan.

Sure kompidem kompem korg akan jumpe link blog nehh, and korg tk perlu risau, blog akan di usaha di update dari semasa ke semasa walau byk rintangan yg melintang di hadapan tetap di redah jua ngan aty yang tabah.

anyway, sok de smbutan maulidur rasul, korg dgr laa lagu dye, sedap, mcm hindustan pown ade tyme starting, tk cye tgk sok pagi.

Mesti korg tepuk tgn trus, sekian lah.

4 Comments:

  1. Azahari Rahim said...
    woo. sape yg kantoi? hahaa
    Ahmad Hisan said...
    ade ah ennn :D
    Georgian Clan said...
    name dak tue polan bin polan(bukan name sebenar)...hahahaha
    Azahari Rahim said...
    hahah. siot jer. XDDD

    fineee. -.-"

Post a Comment