Thursday, December 17

Boredom n Bengang....

hi guys....
baru balik dari hantar buku kat skola td...
saje je dtg lambat bcoz x ramai org dat tyme ....
jumpe la jugak a few of my friends,
tp terpakse balik awal bcoz tertinggal buku KONSERTO TERAKHIR....
but then again da balek maleh nak klua....

smlm klua ngan ayie, acap, alip, izyan n nad....
pegi job-hunting....
acap supposedly da dapat kat Manhattan Fish Market tp
de pay x best n work hour yang agak mengancam....HAHA
then aku ngan alip pegi Pizza Hut minx keje,
siap tipu work exp. lai....
blasah ckap aku penah jadi waiter 2 bulan part-time...=)

then jalan2 lai sampai la ke petang....
balik umah je kepala da bengang x cukup tidor malam td da kick in....
blm sempat nak lelap bang uzir kol ajak klua...
klua lai aku....siap pegi check tiket wayang cte AVATAR....
cte xde tyme laen selain pukul 11.10....

walhal bdan da letih nak mampus nie tp dxebabkan xte AVATAR klua gak...
sumpah GSC da jauh ditinggalkan...
aku tgk ader la dalam 20 org tgk cte tue mlm td...
menarik gler cte tue...rugi la sesape yang x tgk lai....
the next best thing from James Cameroon afta Titanic....
CGI yang melampau best n scene2 perang yang bersemangat....
x rugi RM9 aku....bole la carik DVDRiP kat www.nunasave.blogspot.com lps nie....
star 9/10...
P/S: cte nie aku rase ptt rated 17 and above la bkn PG13, byk obscene scene pompuan boleng...

k la guys...adieu....

2 Comments:

  1. Anonymous said...
    fathers day said...
    father day

Post a Comment