Friday, January 30

argh......


arinie da jumaat dan humwok aku msh byk x sentuh lai.....argh.....tlg aku suparman, ultroman, kesatria baja itam dan kluangman......tensen tul la ble jd dak nak kene ambik exam nie.....bebannye cam ltk konkrit kat ats bahu la....brt ikut sedp rase....pergh kalo ku tahu la begini suratan takdir xde la aku follow g terengganu ari tue.....humwok satu hal la, yg persiapan ntuk ari sukan pun satu prob gak.....x yah la ckp psl bdn uniform tue pun aku kene handle.....kalo canie la gayenye, pasnie aku betanding lak la ntuk presidency amerika....kasik lwn tue mr. obama....korang rase ader can mng x???

back to business....sesape yg leh tlg aku wat humwok aku, akn dpt ganjaran....ganjarannya ialah doa yg aku sedekah kat name tuan yg wat homwok aku tue.....hahaha....best tue...bkn senang nak org doakan kte kat dunia yg materialistik skrg nie.....ye la cube korang pikirkan, kalo tyme aku doakan korang tue pintu langit terbukak....sah2 name ko naiknye kan da makbul doa tu...hahaha

argh pedulik la sume tue.....aku nak g wat humwok nie...sekian, pak sako yg ngah high....


0 Comments:

Post a Comment