Saturday, January 17

Bersama-sama boikot barangan Yahudi

Pasti ramai umat Islam yg marah akan kekejaman yang berlaku sekarang.

Lebih menyayat hati bila lihat kanak²& wanita tidak berdosa terbunuh. Adakah kanak2 dan wanita ini yang patut di bunuh?

Yang terbaru kini pula hospital di Gaza telah dibedil dengan kereta kebal. Kejam, kejam. Mereka bunuh tanpa belas kasihan, bukanlah golongan kanak² dan wanita yang patut terunuh.

Hospital yang dibedil kereta kebal rejim Zionis menggunakan peluru meriam mengandungi fosforus putih. Fosforus putih merupakan sejenis serbuk putih yang amat berbahaya. Boleh menyebabkan organ² dalaman terbakar dan menyebabkan kecederaan organ dalaman atau kematian.

Lihatlah betapa kejam manusia, rasanya tidak patut dipanggil manusia patut dipanggil binatang.

Tempat yang dimusnahkan merupakan tempat yang menyalurkan perubatan untuk pesakit² dan mangsa Zionis.
Beberapa hari lepas pula, masjid telah di musnahkan. Tempat beribadat merupakan tempat yang tidak boleh dimusnahkan tapi Zionis menunjukkan kekejaman mereka dengan memusnahkan tempat² sebegini. Ini memang hanya menunjukkan dgn lebih terperinci bahawa Yahudi mmg kaum yg dayus yg hanya pandai membunuh mereka yg tdk bersenjata.

Operasi ketenteraan Israel ke atas rakyat Palestin masih berterusan walaupun setelah 60 tahun berada dalam suasana tegang, peperangan dan pertumpahan darah. Apa yang kebanyakan orang tidak dapat lihat adalah bahawa apa yang berlaku hari ini sebenarnya berakar-umbi dalam sejarah.
Atas sebab-sebab tertentu, ramai yang terlupa bahawa penaklukan Israel ke atas Palestin telah dimulakan oleh Zionis atas apa yang mereka dakwa sebagai dasar-dasar agama.(berita lanjut)

Marilah sume umat Islam, bangkit dan musnahkan lah Yahudi. Kita sekurang² menghulurkan sumbangan kepada tabung Palestin.

Untuk menunjukkan yang kekejaman ini tidak sepatutnya nya berlaku, kita harus memboikot sepenuhnya barangan Israel. Senarai barangan yang perlu di boikot.

Kita sebagai umat Islam, kita harus sedar dan bersyukur dengan nikmat yang dikurniakan sekarang. Sebagai umat Islam kita harus bersatupadu bergabung tenaga untuk menegakkan kebenaran umat Islam.

Jangan kita hanya pandai menuding jari sahaja kerana kita tdk merasa kesengsaraan saudara kita di sana. Ingatlah saudara se-Islam ku, kekejaman ini merupakan antara petanda yg kiamat semakin hampir.





0 Comments:

Post a Comment