Wednesday, January 21

Persiapan Hari Sukan....

hari sukan walaupun jauh gak lai dah terasa bahangnya dikalangan plajar KGV.....dak2 form 5 semestinya tdk melepaskan peluang ntuk fly kelas dan tawaf satu skola....alasan carik bdak tuk acara umah sukan.....ader gak la yang maen kejar2 ngan cikgu.......yang ketua badan beruniform lak x smpt2 nak tunggu minggu bdn beruniform nak ajar bdk kwd.....pergh mcm2 ragam kat skola kluster nie.....hahahah...aku g la turun latihan umah sukan petang td.....cuaca yang mmg cukup tuk wat suntan aku rase, tapi aku x kesah pun, kulit aku natural unfair n lovely....hahaha....aku masuk acara yang ader can la nak menang, cam merejam lembing dan acara yang x pasti menang seperti 4x100 m relay.....tyme merejam lembing tue ader terasa cam 300 lak......SPARTAN'S TONIGHT WE DINE IN HELL.....

sori, got carried away hahaha.....raye cina nie skola cuti ntuk seminggu.....yeah leh catchup all d most needed sleep.....hahaha pas nie jadual aku (OPEN FROM 1pm-1am).....nak kat cuti skola nie mesti humwok blambakkan.....baek x yah cuti camtue....WTF!!!!!!aku carut pun bkn keje tue makin kurang......da la aku nak ciow.......


Gong Xi Fa Cai kat sume reader bangsa Cina!!!!!!!
p/s: ang pow aku jgn lupe lak bagik

0 Comments:

Post a Comment