Friday, July 17

Patah Tumbuh, Hilang Berganti

tajuk post mmg x laen dan x bukan menceritakan tentang pemergian guru2 yg mmg da kte kenal la dan sorang yang aku x brape kenal....pemergian Pn. Yatimah, En. Adam dan Pn. Yusniza(kalo salah eja name tlg inform) mmg akan terasa la kat skola nie...mane x nye kalo bukan cg adam la yang ajar arip berbahas xkan bleh menang punyer la KGV....bukan la nak drop cg BM laen kat KGV yang sememangnye terer dlm bidang mereka.....hahaha....nway pengganti cg Adam da stat bekerja da mulai rinie iaitu bekas guru KGV juga En. Rahop....kte tunggu dan lihat je la perubahan yg dibawa oleh beliau....aku pun da x lame lai kat skola nie, da tinggal 4 bulan je lai sblm aku pergi dan menyambung pelajaran....no more hot news from me bout skol la pasnie....aku pun da mula nak benti blogging 4 awhile tuk menumpukan diri dlm exam SPM yg da x lame lai....

oooo ye....sblm aku terlupa aku nak ucapkan bebanyak trime kasih la kat ayie kerana menyebabkan aku terpilih dlm PLKN siri 7/2010....kalo kte stu kem nnt siap la ko ye ayie...hahaha...rakan2 laen yg terlibat yg aku ingat ialah ayie, epy, aku dan lelaen....mmg hampeh tul la...karpal singht kali infinity tul....da la readers aku nak g smayang Jumaat jap...ciao

0 Comments:

Post a Comment