Sunday, July 19

YA-YA

wohoo, cayalah buat pasukan Malaysia yg melawan Man U semalam....walaupun x mng tp semangat yang ditunjukkan cukup mantap....aku sebenarnye x tgk pun mase mule2 coz nak buat preparation ntuk family gathering mlm smlm...ngah aku meletak pinggan kat atas meja kau terdengar commentator kat supersport tue asik ckp YA-YA je....YA-YA with the ball, going for the goal, YA-YA ....aku ingat memule die nie amish kot, so aku ngan perasaan musykil g la ke depan televisyen.....rupe2nye Amri Yahyah ngah mengejar bola....pergh cukup bersemangat dier kejar bola dan mmg accurate la kaki dier tyme cuak tue dan berjaya membenam bola ke gol pihak lawan....walaupun fan Man U kat communityMU(forum rasmi fan MU) kate gol tue nasib dan disebabkan kesalahan Foster but a goal is still a goal....hahaha.....mmg aku memule x caye Malaysia leh score tp kebolehan Wak Am mmg x leh disangkal lai....bukan saje Wak Am tp juga pemain lain Malaysia XI mmg mantap la....

kalolah Malaysia mng mmg havoc la wei stadium dan kemungkinan dpt bonus la pemain Malaysia...hahahaha....ntah2 Man U lari balik Manchester...ahahaha.....vid highlight game smlm dlm bahse cina Link.....lai satu kes yg tlh berlaku dlm idup aku....arie Jumaat ritue aku g la JJ nak g beli buku kerja....la nie ble da smpai aku dgr bunyi alarm mcm fire emergency tue....aku ingat latihan jer so aku ngan family ngan selamba naek lift g tingkat satu....da smapi tingkat satu aku tgk Jusco punyer penutup besi tue da mule trn dan guard pun da havoc nak evacuate sume org....dlm tenang td tuke menjadi kabut...mule la sume berlari klua....tanpa mengetahui ape2 garisan kuning polis tlh naek...cuak gak la tyme tue coz transport ader kat tingkat 2 tyme tue....

aku yg memule ingat ader kebakaran usha2 la kalo ader asap tp tgk x der pun....selang 30 minit camtue, unit K-9 polis pun smpai...baru la aku tau yang rupe2nye ader ugutan bom....lakhnat tul la sape yg buat nie....abeh sume pertahanan awam la trn ke jj....polis, bomba dan ambulans....terpaksa la aku n family menuggu dr kul 3 smpai kul 6 4 the all clear sign....mmg jenuh gak la menunggu anjing tue menghidu sume bende...ye la mane x nye, bwk 2 ekor je....mau amek mase 2-3 jam...sdg menunggu bpk aku ajak g Ayza mamak yg sederet ngan Al-Ikhsan tue tp....hlfway kteorang tgk Ayza pack abeh...mmg aku rase nie plan die la nak untung...hahaha....akhirnye g Guardian je la bli air botol....dlm kul 6 kteorang d benarkan msk semula....akhirnye dpt la jugak aku bli buku latihan....slps byr kteorang pun cao blk umah...akhir kate mmg lakhnat saep yg wat prank kol tue...ciao

2 Comments:

  1. chechoki said...
    wat..? ugutan bom? kat jj?
    jj semban 2 tu kah..?
    unbelievable..!
    Georgian Clan said...
    believe it or not...ahahaha

Post a Comment