Thursday, August 20

He's Alive!!!!!!

alo alo hai readers...da nak bersawang da blog nie x d updatekan...sori la sesangat yer....komp aku buat hal lak....kene H1N1 kot.....aku pun ngah trial SPM...gaknye dier tau kowt tuan dier nak kene konsentrat blaja....hahaha....so nak la storey morey sket psl trial sket...baru abeh d first 4 subject....mule2 dpt question paper mmg cuak gak la sbb slame nie mane nak blaja sgt pun tp da lame2 dpt rasekan umphhh menjawap soalan karangan dan dgn laju lak tue idea klua...mmg advantage la sape yg ader blog kowt bak kate ayie....tyme sejarah lak aku maen tangkap muat jer last minute n mmg naseb la bende tue klua...pergh giler hepi aku tyme tue....pastue lak peper math mod...dgn latihan dan asahan yg tlh diberikan oleh bpak epy n ayie(Osman Buyung Juniors) aku dpt menjawab ngan cepat gak la....tersangkut kat satu soklan jer....

dua hari yg lebey sblm cuti skola pula telah dimanfaatkan dgn melepak dan x g skola....smlm aku jadik McGyver btlkan komp yg da nazak nie....rinie lak x tau lai nak wat pe...mungkin sambung tdo kowt jap lai...sblm aku lupe, just nak remindkan korang la sok pose....Pengumuman Puasa Malam Tadi.....so jgn la ader lak di antara kite yg togok air paip sok...buat tambah dosa jerk...hahaha....alright...adios

2 Comments:

  1. Azahari Rahim said...
    pfft. name aku naek 2kali bai kat post neyh HAHA :D
    Georgian Clan said...
    hahaha....saje nak kasi hepi...

Post a Comment