Friday, September 18

di kala malam mercun menghentam


BOOM!!!
sfx yang menunjukkan posting nie gempak habeh...hahaha....
pergh makin nak raye makin bingit telinga mendengar bunyi mercun buatan bukan Malaysia nie....ntah mane deorang dpt stock pun aku x tau la...bpk deorang tokey gudang mercun gaknye la aku rase...xpun ade tokan2 yg da teleps dr kepungan polis kowt...ntah la maleh nak tanye kang deorang tembak aku ngan mercun das konpem kes lame berulang kembali....kes apekah itu???? semestinya kes kain pelikat aku berlubang seb baek x terbakar dek perihal mercun das....mmg agak violence cara kteorang maen tyme tue tp nak wat cane, tyme tue polis x wat ronda2 kat cni...skang kalo mane mercun kuat sket je, konpem jap lai dgr bunyik siren....

pernah gak aku wat hal tyme darjah 3 rasenye....thp rambo gak la aku maen mercun tyme tue...ader skali aku maen mercun mancis letak kat bontot ayam...pergh, sungguh kejam tyme tue...x penah terlintas kat pale otak ttg kepedihan yg akan dirasai oleh ayam tue....tp aku mmg pelik, mercun tue meletup tp ayam tue wat dunno jer....ayam tue mmg cool jer duk kat ctu x gerak2...aku lak tyme tue da kene kejar satu kampung ngan mak aku sbb nenek aku nmpak ape aku wat...hahaha....seriously satu kenangan manis/pahit yg aku mmg x pat lupekan....ayam tue skang nie dah arwah coz kteorang da sembelih x lame dulu....

hahahah....tue la dier sket storey morey ku di waktu ku maseh bersekolah rendah...skang nak gerak da....salam lebaran kepada readers sume....

0 Comments:

Post a Comment