Thursday, September 10

kick some ass

Nama: Ishak Haji Muhammad
Tingkatan: 5 Sastera
Perkara: B. Melayu 1
Tarikh: 10 September 2009

Bahagian A

Menurut perkara di atas, saya Ishak Haji Muhammad atau lebih sinonimnya dipanggil Pak Sako akan menjawab soalan yg telah ditag oleh manusia yang bernama Azahari.

1. Apa perasaan anda sekarang?
Letih kerana tidak cukup tidur semalam.

2. Saya nak makan?
French Chicken di Burger King. Sudah lama tidak melahap nikmat Tuhan itu.

3. Impian saya?
Menjadi seorang driver. Bukan teksi tapi kapal terbang.

4. Haiwan yang saya tak suka?
Haiwan bernajis mughallazah.

5. Saya harapkan?
Saya berjaya dalam hidup.

6. Jika boleh putarkan masa?
Kembali ke tadika. Di mana kita tidak mengenal perkataan 'tension' kerana belum belajar lagi.

7. Saya pada 10 tahun akan datang?
Sudah mempunyai lesen kapal terbang dan mungkin sudah mempunyai seseorang.

8. Handphone saya adalah sebuah?
Sony Ericsson W660i yang sudah jatuh berkali-kali.

9. Saya pernah bercinta sebanyak?
-tiada jawapan-

10. Saya suka pada?
Semua orang kerana mengapa perlu kita membenci.

11. Kawan2 saya?
Semua yang mengenali saya.

12. Pernah dikhianati?
Pernah dan pernah melakukannya juga.

13. Apa yang anda hendak lakukan terhadap dia?
Ikut hati badan binasa.

14. Senaraikan 8 oran
g untuk ditag?
Bukan 8 sahaja malah semua kawan-kawan saya yang ada blog, anda ditag.

Yang Benar,
Ishak Haji Muhammad
Tuan empunya blog

0 Comments:

Post a Comment