Thursday, September 3

7 down....

Howdy hooo readers n fellow friends....akhirnye gue berjaya mencari lubang keluar dari timbunan buku....akhirnye peluang bernafas sekejap sblm smbg blk ntuk lai dua paper....7 down, 2 more left....arghhh.....mengong tul la org yang set jadual pekse kali nie...ader ke patut wat cuti tyme exam...konpem aku x blaja nyer...skrempet tul....cuti 2,3 hari cun lai, nie smpai 8 hari cuti....wat la cuti lepas exam ke, baru la best....skali lai, skrempet....

hari nie adalah hari permulaan ntuk kertas sains iaitu fizik...pasnie tinggal chem ngan bio jerk...fizik rinie x de la susah mane pun tinggal lai, byk careless mistake jer...mmg antu tul la....byk gak aku ilang markah disebabkan si careless....antu tul la careless nie...nak je aku tikam2 pastue campak kat sungai dpn term tue...baru puas hati den....tp apakan daya....nasi da jd bubur...da xde pape lai yg bole buat kecuali tunggu buka puasa dan bole la makan...

sok free, x de paper...umph...nak dtg ke x....go to school or not....2B or not 2B.....masakan aku dtg skola sok arakian kemalasan memuncak di kala ku bgn sahur dan pabila ku smbg tidur, mataku berat tatkala loceng henpon ku berbunyi menandakan telah masuk waktu g mandi dan bersiap ke skola....(Karya Pak Sako tajuk: Di Atas Norma Kehidupan) akhir kate, gue mengundurkan diri...adios....

0 Comments:

Post a Comment