Sunday, June 7

haish!!!!!!

nak merepek ape lak aaaa kali nie???
siyes xde cte, coz aku duk menerap
je dlm umah x klua pun sgt...hahaha.....
so korang pe cer cuti nie???
byk event yg melintas lalu????

for me mmg la xde keje cuti nie....
kalo x duk dpn komp,
ko leh la jumpe aku kat jusco melepak bace buku free
kat MPH or POPULAR....
(duet xde bace free je la smpai org jage tue pun jam...ahhahaha)
dak2 laen da lyn terminator salvation tinggal aku je...
nampaknyer tunggu syok kluar gamba
clear je la gamaknyer....

o yeah....korang da vote lum design baju kat
bloggres community tue...
kalo blum g la cpt coz deadline nak smpai da....
(p/s: vote la ntuk pak sako, ayie da blambak da)
link g blog tue ader kat sidebar...click je...
o yeah, korang tlg skali give idea ntuk theme prom....
bole tulis kat shoutbox atau komen....
bg yg munasabah sket eqk kang
lari bujet yg ciput tue...


sape da tgk PUSH????
bg pendapt aku baek jgn tgk wyg la....
save je la duet korang coz x menarik mane pun....
baek ko simpan ntuk tgk premier Transformer ke
lai bgs.....mmg hampeh la bg pendapt aku....download je la
coz skang pun da ader DvD rip cte tue...clear abeh....
aku bg 2/5 je la rating ntuk cte tue...kalo korang nak tgk
Dakota Fanning mabuk bole la lyn cte nie...hahahhaha...

ko la dude n dudes....i bid u again farewell n hepi hols 4 the
remaining days left....humwok x wat lai seyh...ahahaha


0 Comments:

Post a Comment