Saturday, June 27

aku da fed up!

sumenye tipu je.. ko bkn mksd kan ape yang kau cakapkan tuhh sume. cukup laa ngan janji-janji manis yang ko ucapkan tuh.

sampai ke hari ini aku tidak percaya lagi kata-kata kau. semuanya dusta! penipu!

nyesal aku dulu cakap kau, bukan main baek bila kau ucapkan semua, semua penipu je. kau memang da tak boleh percaya lagi, sampai skang aku langsung tidak percaya kau lagi, cukuplah ngan perangai kau dulu cukup mempermainkan aku!

kerana aku tertipu dengan janji manis kau, hingga menyebabkan aku telah termakan janji kau tuh.

oleh itu, aku telah melanggan TMNUT BERUKBAND SCREAMYX!!

punya la lembab line, aku nak bukak google pown asek PAGE LOAD ERROR!

waktu nak suruh aku melanggan kau bukan maen baek cakap line internet ok laa bagai!

semua dusta! bila aku kol 100, nak menunggu punya laa lame, cukup la sampai sini saje, nie pown lembab jugak!

aku MENYAMPAH DA!

1 Comment:

  1. izz said...
    tmnyet memang begituu.. -.-

Post a Comment