Tuesday, June 2

FUN DAY!!!!!!

so today agak berrrrlainan dr arie lain
coz aku bgn awal rinie...wooohooo
satu pencapaian bru gak lasjk stat cuti kalo
nasik x msk lai slagi tue aku tdo...ahahaha

igt bgn awl nak maen game la tp kene
g skola..arghhhhhh siot tul....
bgn pagi, mandi, smayang(fast forward)
sampai skola....dtg2 aku da spot
qish ngan asip n d gang kat surau...
borak2 pastue msk klas...memula x tau klas kat
mane leh lak bantai borak lai smpai 15 minit
kot baru prasan dak2 kumpl kat dewan....

x mcm klas tucen pun...bebudak buat hal memasing
jer...sian cg....so fast forward lai....abeh klas straight ke
royal bintang nak tanye harga sewa dewan ntuk prom...
bg sesape yg x tau, dak fom 5 ader buat prom
dlm bulan 12....kalo x byk fom 5 join fom laen leh la join....
pertanyaan leh anjurkan kat epy(event manager),
ayie(helper/kuli batak 1) atau abe(helper/kuli batak 2)...
of course there will be dancing n the food n drink is
covered when u pay for the ticket...harga nnt aku gtau
skang ngah conpemkan.....

da settle tanye straight g term nak tgk wayang....
present there me, epy, abe, ayie, roe, mira, fadh n dania...
off we went to the designated destination which
was the MBO ciniplex....tp sbb mlh nak menapak dan duet xde
g la tgk kat GSC....sian fadh nak sgt tgk kat MBO...hahaha...
smpai kat ats trus konflik nak tgk cte ape....
dak laki nak tgk Terminator tp dak pompuan nak tgk Syurga Cinta....
konflik d settlekan ngan
pertandingan jus d mane abe wakili laki n fadh pompuan....
keputusan mmg dijangkakan abe bg fadh mng senang 5 berbalas 2
atas dasar gentleman yg x penah pudar dlm diri....
so kene la kteorang jantan nie sume ikut tgk Syurga Cinta...
cte bole thn byk gak lawak aaa....aku bgi 6/10 kowt....

abeh wyg aku pun chow la da tade mende nak wat..
laipun da ptg mmg sure aku kene nyer ngan bpak aku...
k la dude n dudes....see u again ....ta

0 Comments:

Post a Comment