Sunday, May 31

So Close Wehh!

Di atas permintaan si dia, kan kan??
ahahaha..
aku nak story mory sket pe da happen today.
al-kisahnya begini..

aku, tadi g laa lib, then wat nota sej bab 7(pas cuti anta nota wehh!)
then,da tensen sket wat nota, and sejuk kebekuan dlm lib..
aku kua laa lib dlm tgh ary jugak laa,
jln2 kt term sat release tension kate nya,
ok laa,
then otw nak g term dpn term tuh de game,
anjuran F&N,
ade panjat2 batu tuhh, menari2, jring kan bola basketball..

SEREMBAN DA MAKIN MAJU LIAO!

then, mase jln2 dpn term otw nak msok,
aku ckp laa ngan dye,
kang men basketball tok skola,
ape kate try kt term tuh,
aku berkate mcm tuh smbl berjln,
aku ingt dye ade sblh,
tanpa memandang aku pikir mcm nak tarik dye la ke jln tgh cket,
baru aku angkat tgn tgk ade 'minah' kt sblah aku,
tgn aku hmpir nak trik dye da,
seb bek aku tgk dulu weh,
then, aku tgk blakang dye ade kat blakang aku laa..

GILE SEGAN WEHHH!

paling tkbley blahh,
da laa pkai baju pink then pandang aku, pikir dye hot je..
nak taw sape 'minah' tuhh?
ape lagi, tuh laa pelancong pling ramai d negara kite!
hah! taw pown, da la kua ari ahad..
so phm2 je la,
ngan bau dowg agy,
perghh, perfume aku pkai pown ilang bau,
jenuh aku sumbat penutup perfume dlm lubang idung,
tapi bau pelancong lagi kuat menusuk kalbu dinihari panas!

heh, dgn tak smene2,
pas aku hmpir nak trik 'minah' tuhh..

DYE JELEZ GILE OWW! :P

muke dye trus berubah d sbbkan jelez,
ahaha,
then smbl jln kt term mcm slalu terserempak ngan 'minah' tuh..
dye always point at the 'minah'!


pas lame tuhh, da tk jmpe daa minah tuhh,
ahahaa,
then dye ckp, dye asek teringt,
mcm mane aku hampir nak trik 'minah' tuhh..
erkk,
bkn sngaja oww,
seb bek tgk dulu,
klu tak, dgn aku2 skali melekat bau pelancong2 nie,
tiap ahad mmg ramai plancong kuar beli-belah di seremban.

ahaha, pape pown,
korg vote tok design t-shirt da siap tuh,
pick design yang semat2 mcm design kt page aku ke??
ahahaha..







ps; cuti skola nie boringgggg, tktaw nak wat pe.. ahahaha! ;)

2 Comments:

  1. abhishekpanda said...
    Hemant Sharma said...
    Nice Post, keep posting
    Thanx alot Happy Mother’s Day MOTHER’S DAY

Post a Comment