Friday, May 15

* Update - MEH TGK AND KOMEN!!

DA SIAPPP!!!!

seperti di minta oleh pak lah untuk
submit hasil kerja tangan aku.
inilah hasil dye, simple tapi ok kot :P

*oleh kerana design sblom nehh hnya tangkap muat sbena nye,
aku telah mngeluarkan secara official,
eah, mcm tu ade ke??
aha, sbb ade agak jeles tgk org tuh byk design,
aku tmbh la agy satu design,
so 1+1=2 laa kan?
mls cite byk, tgk ahh, ahha.

neh design asal,
dan
telah d tmbh seperti mcm neh,


neh laa design kedua telah d buat,
di atas kejelesan
kpd org tuh wat 3 design skali,
sgguh tamak.

wahhaaa,sgale mmpi ngeri yang di alami pd sblom ini amat lah di kesali..
kami pihak pengurusan tidak bertanggung-tanya,
mahu pun bercangkung-tanya,
atau bertenggong-tanya,
kerjasama anda amat di hargai untuk menjaya kan,
Blog Community ini,

amcam??
ok tak aku design?
pak lah dan ayie, t rajen2 dtg blog aku tgk bju da siap design,
arap puas aty laa ekk??

suda2, smpai di sini saje,
pape hal, tggl kan pesanan,
lepas bunyi KENTUT.

;P


p/s; Ingin merakamkan(sebuah rakaman) ucapan 2 ribu 9 terima kasih kepada witty kerana ada mmbantu menjayakan program ini, dgn harapan, Malaysia akan terus maju dan lebih ramai modal insan yang berharaga kepada negara ini, jesteru dpt mmimpin negara pada mse akan dtg, sekian, salam~

10 Comments:

  1. Zeeyn said...
    sengal.nama aku nak besar ye tak? dushhhhhhhhhhhhh :P
    Zeeyn said...
    btw logo korang lawa.salute! hee
    Georgian Clan said...
    heh,

    tgk laa sape design baju tuhh?

    hahaha,

    so, IZYAN ble ko nak siap kan design ko?? ;)
    lala sahaja said...
    sorey semak jap bg comment pasal design tuh ermm nape depan dia cmtuhhhh waaa balakng dia dah cun cun sgt sgt
    chechoki said...
    well2...

    now... who shud get da credit hmm???
    Georgian Clan said...
    bukan kt depan da blur tyme tuhhh(aku c lala)
    Zeeyn said...
    HAHAHAHA.ape nh dua design j? :P
    Georgian Clan said...
    kang aku letak byk2, rambang mate dowg wehh
    SJ said...
    ske design kedua, cool :D
    Georgian Clan said...
    hehehe..

    thx yaa!

Post a Comment