Wednesday, May 13

komplot...

xde kene mengena ngan band indie yg bwk lagu konflik metropolis tue tp nie ialah komplot dak2 klas aku x dtg skola...last2 aku ngan awis n aiman jerk dak laki kat skola tue....rationyer mmg 1 to many la....dak pompuan jerk conquer klas tue.....aku pun ape lai, bermulalah kisah aku menawaf satu skola tue...mmg nomad wei aku arinie, berpindah dr satu klas ke satu klas yg laen.....so arinie dak tentera amek gamba ntuk majalah georgian n honestly la aku ckp nie mmg 1st tyme tentera pakai mcm haram jadah nak g pasar malam jerk aku tgkkan.....sblh nie t shirt, sblah lai satu full uniform....caca marba gamba tentera taun nie....

komplot lai satu ialah komplot mengutuk satu minah bajet ayu kat klas ayie...agagaga....ayu la sgt....so minah nie tanpa segan silu dan rakusnya mengutuk kawan den...mmg kurang civitas tul la....mane la xnyer update blog 4 hari 4 mlm tp mcm haram jadah isinyer...agagaga....

o ya, lupe lak....arinie aku nak cte sket ttg sekor lai biras darth vader shanggar iaitu maimon the amazon lady from kilamanjaro....agagaga.....gile gelabah wei minah nie....abeh sume rete bende skola dier nak terbalikkan ...bajet she hulk jer......agagaga....ader la satu kes nie si justin nak g lab tp sesorang, bole lak dier nak tahan sbb x pakai pass kluar...nie nak g lab nie ha....x ke thp keamzonan nyer terserlah...agagaga....mmg sah amazon x de skola.....

lai satu aku nak cte kat post nie ialah kebangkitang beberapa blog2 baru dr kengkawan aku dan ader yg lame tp mmg da berkurun x update tetibe rajin lak....gak2 sape ha????pedulik la sume tue....mmg tahniah la kat kengkawan aku nie.....BRAVO...agagaga....

so again i bid farewell.......

3 Comments:

  1. cik di. said...
    This comment has been removed by the author.
    Azahari Rahim said...
    yeahh ;D
    Zeeyn said...
    hakhakhak

Post a Comment