Monday, May 4

Khabar Angin @ Khabar Gembira

khabar angin yang dulu penah di perkotak katik kan slame neh nmpk mcm benar..

ape dye?

nk tuka pngetua baru?

yeahh~ mungkin berita gmbira tpi pngetua baru kite tktaw lagy cne org nye..

sbb skang klu korg pasan pngetua mane de sgt kt skola, bz ngna meeting skola kluster..

and kemungkinan dye kene tuka skola len..mungkin...

aku akui dye mmg pengetua yang bgus, tpi bkn laa sesuai dye untuk berada di skola nie, sbb care dye wat warga skola kurg selesa dgn kehadiran nya.

dan ckgu2 sendiri penah berkata kehadiran nya kurg di senangi, aku cume terlupe ckgu ape yang berkate mcm tuh.

mungkin aku perlu mengingatkan kmbali dan aku bersama kwn ku juga mndgr guru tuhh berkata demikian, aku mungkin perlu kan masa lagi untuk mngingat kmbali kerana suda lme cikgu tuhh berkata bgitu.

mungkin pengetua blum realise kehadiran dye tidak di senangi langsung.

bayangkan laa pngetua duku berbeza gile dgn pengetua skang.

pngetua dulu jiwa muzik, blik jamming bley gune nk practice pape, skang mne ley.

nk nek ats tuhh pown tkley untuk practice, padahal tak gnggu pon..

brg2 yg da rosak cm drum tuhh bkn nk repair pown, tkkn laa tknk otak berkmbang plak asek blaja je.

music is not a crime..

arap pngetua bertuka tgn untuk memerintah smk kgv kembali seperti dulu.

bkn mcm niee plaja mahukan.

3 Comments:

  1. izz said...
    kalau beliau terus menjadi pengetua mungkinkah smkkgv akan terkeluar daripada list sekolah top di n9 mahupon dalam daerah seremban?

    "probability: 9/10".. kata seseorang
    Georgian Clan said...
    yg kte dpt nnt ntah camne ntah....aku arap la dier msk lmbt sket...lbh kurang da abeh SPM....
    Anonymous said...
    dari dulu lagi aku syak pengetua tu sejenis babi. haha.

Post a Comment