Saturday, May 23

Pengabadian Sekolah

Seperti korg sume taw,
slh sorg,
eah,
4 org telah di buang sekolah.
1st take out telah ramai taw pown,
iaitu Lobo,
tapi dye selepas tuhh plak, untuk 2nd take out plak,
Pidot, Asip, dan Mirul.

agak terasa jugak dowh dorg nehh sume takde kt skola,
dulu dorg laa salu wt lawak sume,
mmg bantai glak same2,
tak kesah ngan org sekeliling bantai glak jugak,
ngan Pidot kot pling rapt,
sbb pale otak lebih kurg same je pikir pape pown,
tuh mmg msok je pape hal blaku.

BUDAK NEHH SUME RINDU KO LA PIDOT!

mmg t
erasa kehilangan ko,
sbb ko rajen wat lawak sume,
klu glak pown mmg tak ingt dunia punye,
aha, ingt lagi kisah lame PIDOT??
fly sume same2,
byk tmpt kite da gune kan??
ahaha,
tringt gle wehh tyme dulu kite fly sume,
tapi tuhh sume wktu dulu je ann?
skang pown da kurg fly, (yeke??)
ahaha,
dlu tyme kutuk owg ko no.1 satu ahh pidot,
ade je idea ko,
aku plak rajen glak untuk ko,
sbb kutuk mmg direct je.

BADAK! KO JGN MKN DLM PLAK TAW!
AHAHA!

here hav some picture Pidot and rakan2 nya,



tgk mke ko mmg aku asek tringt tyme dulu weh!
sumpah dowh,
dulu tyme nak fly je,
msti ko nak ajak aku skali,
pastu dgn ayat ko, mmg wat aku tergelak je,
dari form 1 dulu,
kite men bowling same2,
tiap jumaat msti g men,
sblom g smyg jumaat,
kite g ngan dak nehh sume,
taun nehh,
ko plak kne kua,
bdk tuh plak nak jadi barua ngadu kt cikgu sume,
ramai gak dak sakit ati ngan dye,
bkn ko sorg,
t klu jmpe dak tuh kt lua juz contact2 je la ea?
ahaha..

aku rase smpai sini je laa dulu,
ari pown da mlm,
klu esok pagi da siang,
tade kne mngena,
cume aku nk stop cite smpai sini dulu,
nk cite lebih2,
wat kt blog korg plak ahhh..
ahhaa,
jgn marah dowh!
pada korg sume,
gud luck weh,
mggu exam nie,
next week plg truk paper dye.

MAMPOS WEHH!!
byk kne bace!

4 Comments:

  1. Zeeyn said...
    tau tkp.rindu pidot huh
    Ahmad Hisan said...
    asal kena buang?
    Georgian Clan said...
    disebabkan oleh sekor anak anjing yg x tau nak tutup mulut ngan babi yg g merengek jumpe mak dier......fuck off la kat budak tue....
    shazreeeeeeeeeeeeen said...
    aku bla xd spe ingat pon ? D;

Post a Comment