Saturday, May 2

adakah benar?

pehhhh..

aku dgr cite skang, ramai prefect nk drop jwtan dowg sbagai pmimpin plaja walau tggl a few months je agy..

alasan, tak tahan dgn di bawah kekuasaan Shangar, btol ke?

siap ade yang nk letak jwatan beramai2 sebab pressure giler.

FUhh, klu korg wat nie mmg aku tabik spring 3 kali kt korg sume ahh, sbb mcm memberontak bile dye yang lead prefect skang.

aku tgk pown sjak dye jadi lead, da laa skola jadi mcm skola tentera, dak yang baru msok pown siap tnye, "mmg dari dulu ke kne berkawad kt perhimpunan?"

agak2 nk aku jwb pe ek?

aku taw dye wat tuhh nk wat prubahan kt skola sbb mayb dye terpengaruh ngan AF7 yang ingin kan transformasi.

tapi tuhh yang aku dgr, di sebabkan terlalu pressure ramai jugak nk letak jwtan, patut tuka je cikgu len yang handle mayb lebih baek dari shangar.

Ohh, tuh bagi pendapat aku, bagi pendapat korg sume cne plak?

Bagi prefect2 nk drop jwtan tuhh, ape kata korg wat demonstrasi dulu kt tapak perhimpunan, dgn cogan kata "KEMBALI KAN HAK KAMI"

walau aku tktaw ape hak korg nk kan..

semoga, shangar cepat sedar dari mimpi yang gelap dan sentiasa dilimpahi dgn sinaran cahaya matahari di wktu siang dan jugak sinaran spotlight yang lebih nyata bgus untuk shangar di wktu mlm dinihari.

Aku nk mintak pendapat korg tntg prefect neh, sma ade patut atau tidak dorg letak jawatan neh?

1 Comment:

  1. izz said...
    bile nak letak jawatan secara massive neyh.. lagi cepat lagi bagoess.. hohohoho.. kalao sume pon step down lagila bagoess......

Post a Comment