Monday, May 11

Pada Wktu Petang Sblom Ary Isnin..

Nak taw smthng?? aku maw cite pada ary sblom isnin pada wktu petang yang hangat..

kali nie aku wat cite kelainan ckit tkde korg boringg bace ann??

  1. aku kua jln2 ngan family, da lme gile aku tak kuar ngan fmily same2, klu blik kampung pown aku jrg ikut..
  2. aku taw saudara mara di kampung tntu merindui aku bangat~~~ (emo plakk)
  3. well, di pendek cite neh, aku pegylah tesco EXTRA..ya, yang berdekatan ngan S2, sblom nie Macro, tapi da tutup, di tuka ganti syarikat tesco plak ambk, pasni nie mungkin carrefour plak kottt?
  4. setelah lame aku tidak nek kete bersama2 family rase mcm len plak(aku pown tktaw nape). tapi aku wat2 bese je..
  5. tatkala kaki aku menjejak kan di jln raya tmpt parking tesco yang berbumbung dan beratap tersebut aku jadi lemah(malas nak jln), aku trase nak nek troli sperti aku kecik2 dulu..
  6. walau mcm mne susah skali pown aku ttp akan nek troli walau kne marah ngan ibubapaku(chewaahhh).
  7. then, da smpai tntu2 laa aku msok tesco annn...
  8. aku pergi laa merayau2 ngan family, almaklum suda lme tidak jln2 ngan family, huhuuu..
  9. sedang berjalan2 di tesco, ttibe..
  10. tesco yang sebesar gudang(garam) tuhh boley black out, ohh ya, pada masa tuhh aku ade bwk skali camera kuhh, nie gmbr keadaan dlm tesco yang glap..
  11. tuh je gmbr aku smpt snap sbb batery pown tak mngizinkan..
  12. aku dpt idea dan cube mencari barang yang dikehendakki oleh ku pada wktu mcm nehh
  13. di dlm glap aku traba2 untuk mncari barang,
  14. and aku jmpe jugak wax rambut yang di cari, aku ambk satu je,bertuah gile aku,aku dpt yang kaler ungu nyehh(jatuh cinta kt kaler ungu)
  15. tapi aku tgk bhgian lagi satu, lampu kecemasan suda terpasang, aku plak smkin cemas bila tgk keadaan mcm tuhh..
  16. aku cube berlari ke arah tmpt len untuk mencari barang laen pulakk..
  17. aku cube cari lagi ape yang boley aku ambk agy, oleh kerna trdesak aku juz hide dlm poket suar ku kebetulan aku pkai suar agak besa dan labuhh boleh muat untuk di letakkan..
  18. puas aku pikir kan barang len, tapi ape kan daya mungkin keadaan tidak mengizinkan untuk aku..
  19. then aku wat mcm tade pape, aku dtg semula kt family aku, tyme tgh bayar aku ckp aku mahu kuar tggu shaja di luar, parents ku cume mnganggukkan saja,
  20. aku cube untuk meletakkan wax tersebut di kaunter pembayaran..
  21. ohh, akan tetapi aku tidak berbuat demikian, aku trus berlalu begitu, kluar and aku bertuah, sensor tidak berbunyi pown...
  22. apabila sume suda selesai aku pown pulang ke rumah, tapi aku berasa bgitu bersalah kerna wat begitu..
  23. aku mungkin harus hentikan kegiatan ku ini, dari trus begini, maw botak kepala otak aku..
  24. aku patut beli wax tersebut dgn wang sendiri bkn dgn cara begitu untuk mendapatkan wax untuk diriku..
  25. mungkin masa akan merubah segala nya..
  26. mungkin itu kali terakhir aku berbuat demikian semoga perbuatan aku tidak berulang agy seperti berlaku sblom ini.
  27. harap cite nie jadi pedoman pada korg sume, pikir dulu sblom lakukan ape2.. ;(




















p/s ; untuk cerita yang sebenar, sila bace ayat yang bernombor ganjil shaja. and thanks sudi bace kesemua ayat, jgn marah, hanya untuk menceriakan ary anda.. ;))

2 Comments:

  1. chechoki said...
    ko SGT giler?!
    Georgian Clan said...
    baru ko tuhh??

    tk pyah SGT de..

    ahaha

Post a Comment