Wednesday, June 17

HANGAT!!!!!!!!

hahaha...tajuk post mmg hangat.....ader bende nak cte kat korang nie sebenarnye, melalaui sumber2 yg bole dipercayai la selalunya, pak ya atau lebey mesra ngan panggilan zack x jadik nak pindah skola da tetapi 3 figure yg agak prominent d skola tue akan klua.....berikut adalah senarai figura2 itu:

1. Yatimah @ Kak Tim - dgr cte dpt jadik pengetua kat skola mane ntah....

2. Adam - klua g Stad ke mane ntah jadik HEM

3. Zaidi @ Jadai - klua jadik pengetua

selain tue aku ader dgr yg rahop msok balik jd penolng kanan ape ntah....tue je la yg aku tau wat mase nie....kalo ader pape menarik nnt aku update....aku x tau la korang tau ke x tp Hari Guru akan disambut pd Jumaat nie dan aku dgr show yg akan dipersembahkan mmg mengancam bestnye....hahaha...so marilah kte reramai memeriahkan lai dewan yg sememangnye sempit tue....tue je la buat mase nie...sekian....chow....

6 Comments:

  1. cik di. said...
    kau wat lawak ke zaidi jd pengetua?? nie sure ak gelak..
    Georgian Clan said...
    x dpt nak den nak cto lebey lanjut coz nie bru tersebar ctenye....
    Ahmad Hisan said...
    cikgu rahop jadi GPK KOKU, woohoooo :D tapi ciikgu adam nnt xde x best doh "-_-
    Georgian Clan said...
    rahop jadik gpk koko mmg bole la kautim markah koko...ahahaha
    Zeeyn said...
    kautim? haha tatabahasa aku lemah :P
    Ahmad Hisan said...
    kautim= gang up,

Post a Comment