Sunday, February 15

Hari Sukan Sekolah Ke-83

pergh....bpk la segala skema rakyetnye entry aku....wut d hell nie da ari sukan aku yg t'akhir.....so agenda kte ari nie ialah summary dr arie khamis smpai sab2.....ari khamis pepagi lai da start raptai ntuk ari sukan skola.....ngan bangganye sume trun sbb maleh nak msk klas aritue n aku mmg bajet byk gak la bdk x bwk buku aritue....so acara nie dimulakan ngan perarakan msk pembawa bendera skola yg memulenye agk b'trabur sket tp smpt gak la d'correctkan sblm ari sukan....kan sini aku nak tknkan yg jadik Parade Commander tue agk kekurangan suare mase tue....hahaha.....kwd tentera da agk sempoi gak tyme tue siap aku dgr ader ura2 leh mng kwd.....pergh, jack tentera nmpak....so kte sempat wat raptai skali jerk coz pak ya nak bdk msk klas gak aritue....da abeh raptai slalunye ader la kueh ngan air free but as i said b4 skola nie makin kaye makin kemut....cilakak duet bebanyak ko g supply kan kat mane pak ya aku pun x tau la....da settle sume tue aku pun gerak gi tlg dania wat hiasan ntuk umah Braddon ngan themenye Egyptian.....mmg agk sempoi dan contribution aku agak byk la....agk la....so of i go helping these poor lads....dlm erti kate laen aku mmg x msk klas smpai blk....hahaha...

ari jumaat lak raptai d'truskan lai ngan kwd kat pdg pepagi smpai tengah hari....aku mmg x kesah coz mmg da siap da nawaitu dlm ati x nak msk klas arinie....after dat x bende sgt nak cte so kte fast forward ke petang di mane aku menolong psg khemah....tp x smpat nak stat lai uncle asikrim da dtg mengganggu konsentrasi jdk tnpa melengahkan mase lai me n d lads pun gi la mkn aiskrim jap....slurpppp.....da settle mkn baru la kte stat blk wat keje....pergh mmg aku bangga la ngan senior braddon taun nie...plg awal pasang dan plg akhir klua dr padang ooo....

akhirnya smpai la kte ke ari yg menjadi entry blog nie iaitu ari sukan(sab2)....pepagi lai bebudak tentera da dtg ngan baju full dan camouflage yg x penah lekang kat muke setiap kali ari sukan....pagi tue gak kte dpt melihat dak bomba ngan polis mereadykan diri memasing....aku sentuh dak uniform GO je coz tue je yg aku nmpak pepagi tue...

muke sume cam meneran



tentera in full uniform


polis cam nak gi bekelah jerk ngan beg memasing

kwd la cam tlh dipraktiskan 2 hari lps....da kwd kene lak bediri nak dgr pak ya bg ucapan but amazingly ucapannye x sepanjang ucapan perhimpunan rasmi tp tue pun da ckp menyeksakan.....da settle sume tue acara sukan pun dimulakan.....sblm tue tentera ngan bomba melakukan acara msk air senior dimane kte gi kaco bebudak laen...crite selanjutnye check blog laen....blablabla....so kini kte di acara bg hadiah....

umah sukan yg menang Seng Long(Setan)
kawad lak polis(da pompuan nak wat cane)
pu3 islam(da adibah yg lead kang x bg menang mau melayang)
ngan meade(kesian)
khemah cun meade(skali lai kesian)

ni aku nak tmbh sket, braddon trk tali arapkan mkn byk jerk...result out trus...nsb baek ader bai, dpt gak la second.....hahaha....p/s: bobot asal ko x guling mcm yg kte plan.....

so acara yg penuh gilang-gemilang nie pun tmt la....aku sedey coz x mng kwd...waaaaaa....

0 Comments:

Post a Comment