Wednesday, February 11

Sport Day(Penantian)

Wahhh!! Hari sukan da nk dekat tibe lahh.. Rase mcm nk tibe ary raye lak, tpi raye baru je lepas.

Al-maklum laa, raye lepas sempat gak g sembahyang raye, fuhh! Penat dye tk terhingga, lemah lutut, hampir-hampir urut kentut maw putus, nasib baik.

Aku blik dari sembahyang raye, mcmcm pyakit berjangkit cube jangkit aku, aku cube tidak berjangkit dengan penyakit yang berjangkit pada aku, supaye aku sihat dari penyakit berjangkit yang sakit ni.

Pasni aku kene lebih tumpukan pada rumah sukan aku, rumah sukan ape? Cube teka laa, klu tepat dapat setengah cotton candy, aku tak tipu!

Yerr, mmg kne lebih rajn kuar kelas laa, tolong rumah sukan, wat pe yang patut, and bukan rumah sukan aku, aku akan tabur bakti, coz ppl say it sharing is caring, yeah! its correct.

Tadi pown aku kuar agy, nk tabur bakti aku yang tak terhingga pada bukan rumah sukan aku sendiri, then rumah sukan aku, aku wat pe? WTFish! Dont ask me dat question la! I will do wat i wanna do, do never ever try(again later) ask me to do what i do want to do. So? so, so wat? Im a rockstar! yeah! PLEASE TAKE THIS NOTE or WRITE IT ON A DIARY PLEASE!

I try my best to do so, aku harap korg suke dgn ape aku wat tuk korg tadi, walau aku bukan rumah sukan korg, tapi aku lebih bersemangat wat untuk korg.

Esok aku cube try untuk tlong korg agy, seperti bese arr, aku akan kuar klaz and skip, skip, skip klaz agy. So, teacher, IM SORRY!

Rumah sukan aku wat pe? Kan aku da ckp jgn tnye aku pape pasal rumah sukan aku! okok, aku jawab gak, untuk puas kan aty korg, rumah sukan aku wat pe dorg suke la! should i know?

Yeah! its look like I selfish, nonono, u r wrong, as i said, and i repeat for you to remember and keep it in your mind and it will become your nightmare every night! I WILL GONNA DO WHEN I WANNA DO, AND DONT ASK ME TO DO WHAT I DO WANT TO DO SO!

hope you will remember THIS, aku da bagi warning and klu nak ilang kan nightmare nie, please whisper this word 3 times before go to sleep;

'PAK SAKO,PAK SAKO,
I SHOULD STUDY HARDCORE, I TRY MY BEST TO SCORE, AND BUY NEW COMPUTER DUO CORE',

and yang len berserah kepada takdir ILAHI, kerana ape yang terjadi keranaNYA.

Ape yang baik datang daripada ALLAH, ape yang buruk datang dari diri kita sendiri. Kita hanya mampu merancang, Tuhan akan menentukan.

Harini cmne kt skola? arini bese je lahh, subjek sblom rehat cikgu byk tak msok, 'npe cikgu tak msok?' and subjek pas tuka cikgu baru lebey paham blaja ow! bersemangat aku blaja kt skola, and pas rehat? lepas rehat terus menghilang untuk tolong umah sukan.

Ape sumbangan aku?

WEYH! aku yang gtaw cara nak lukis bagai tuhh, kalau tak pakai pembaris je laa korg wat! Almost sume aku wat kan, aku bukan nk ape, cume aku enjoy je tolong2 orang nehh, CHEWAHHH!(sambil cekak pinggang)

Tyme koko tadi lak, aku berjalan2, menghirup udara segar sambil mengukur skola.
Tadi koko kan BATAL! aduyai, cepat sgt lupe. SO, jangan laa mkn semut byk sgt, nnt cepat lupe, klu dlm 3-4 ekor bley agy, klu da satu sarang semut ko mkn, mmg sume ko lupe.

Pastu dkt nk blek, ttibe ujan lebat gile ow! SUMPAH aku tak tipu!

Klaka gile aku tgk dak2 nie baju basah lencun mcm baru pas mandy, ape kejadah mandi same ngan baju? Len kali mandy bukak baju, tade laa baju basah. huh!

K laa, aku da maw tido da. Ngantok da nehh, da laa semalam aku tido 10jam non-stop, byg kan laa, penat tak penat aku tido tuhh. Smpai skang terasa letih agy, fuhh, arini nak kurg kan tido plak. Tktaw npe aku ley tido lme camtu.

ok laa, chow!

WEYH! JANGAN TANYE AKU LAGI PASAL RUMAH SUKAN AKU LAAAAAAAA! huh!

0 Comments:

Post a Comment