Saturday, February 21

the worse has yet to come....i think???

skola aku menggiler lai skali di bwh pengaruh darth vader shangar......even as i'm typing, the dark lord is reigning terror by enforcing law dat is ridicolous to others like u and me.....ader ke patut nak kene kawat kat perhimpunan...bangang tul la....trase je nak terajang maut darth vader tue....tau la ko gelap cam darth vader, nak gak wat perangai cam mamat tue pahal....adoyai ape la nak jadik kat skola kluster nie aku pun x tau la....kesian lak aku tgk bebudak form 1 n 2 yg baru nak kenal skola....cube korang pikir la...kte baru je bangun tdo ngan muke yg spara sedar tue dipaksa kawat pepagi...x ke nyanya dibuatnyer tue.... !@#$%^&* !@#$%^&* !@#$%^&*.......ambik ko, punye panjang aku carut...tue leh kire dosa setaun da tue.....

aritue punye la ramai pemimpin plaja kat tepi jalan nak lk tue....mcm great wall of china lak aku tgk deorang nie...muke sume tensen jerk kene diri tgh panas....hahaha padan muke...sape suruh ikut ckp darth vader kan da kene....ntah ape la yg darth vader tue tgh pikirkan mase cuti nie....ngah pikir care nak wat bdk lai menyampah kat dier kowt....da la aku nak grak dulu....sape rase x puas ati bole la tls comment kat posting nie....

2 Comments:

  1. FatimahSamad said...
    agagaga..xpasl2 kne kawat pagi2..mmg membebankan..!!
    Georgian Clan said...
    sabo jo la...naseb baek aku last year kat skola nie...cilakak nyer darth vader...

Post a Comment