Sunday, March 15

Ape itu tido?

Awal jugak rini aku bgun sbb de tusyen pagi2 nehh..

AHH! wktu cuti pon de tusen tkley pause jap kehh, nk rehat2 dulu sat cuti skola nehh. Tyme skola da laa tension ngan keadaan cikgu2 kt skola memanjang nk bgi hmework, sehari tk bgi mesti tk sah, lagy2 sowg cikgu tuhhh..

DAMN IT!

Then tyme cuti skola laakk penuh ngan tusenn, tuh pown kadang2 aku rase malas nk pergy tusen, bkn pe sbb nk g tusen tuhh yang wat aku mls(ape aku ckp neh)

Btw, aku nk story skit pasal smlm, aku mse on d way g kua town, dlm perjalanan tuhh aku nmpk xcident btol2 dpn mate aku tapi agak jauh gak la, klu dkt maw bute mate aku.

Aku tgk ade sowg apek tua nehh, bwk moto smbl bwk beras di bakul, sedang dye layan lap dye g tekan brek, then besi brek cecah jln, aku pkir dak mne lyn lap cecah jln tercabar iman aku tyme tuhh.

then, aku tgk dlm 2 3 kali cecah apek tuhh xcident sebab angkat lap tk lepas, melekat dye kt tepi jalan, moto plak mcm himpit dye, kesian aku tgk dye.

Tyme tuhh plak aku ngan2 kt blakang dye aku bhenti kenderaan then, g tolong dye, aku cube angkat dye kali pertama, tkberjaya,berat sungguh(aku berkata dalam hati)

Aku cube trik apek tuhh kali ke-2, then kali nehh berjaya, aku nmpk dye sowg india nehh bru nk dtg tlg, tpi aku da berjaya tlg, dye ckp trima kasih kt aku. Aku rase risau blek ble tgk dye bwk moto blek sbb mcm terhuyung hayang, sbb aku tgk moto dye hmpir xcident agy.

Aku perhati kan dye setelah mcm ok je dye bwk, aku trus perjalanan smpy ke destinasi dgn slamt.

Hope korg ati2 dijalan raye jugak laa yer, jage diri oliday nie!! ;)

5 Comments:

  1. FatimahSamad said...
    baguss2..kot ni staf sjen nye story..aq nak ckap...ko xdela skejam yg aq sngke..

    kot sorg lagi..
    baek gile ati..dpt phle!
    Azahari Rahim said...
    alhamdulillah.
    ade gak kawan setan aku yg baek.
    HAHAHA. XDDD
    Ahmad Hisan said...
    pak sako dah insaf
    alhamdulillah
    chechoki said...
    akakaka...siyes ko tlg..?
    ke ko amek cite org len, n makes it as ur story?
    ahahha..
    bguz2..
    sgt beriman..
    Georgian Clan said...
    nie yg agy satu, well bya lah rahsia kan??
    ahaha..

    bie btol2, nk tunjuk tmpt xcident pown ley, kesan dye pon ley tunjuk..

    maju lah malaysia! ahaha:D

Post a Comment