Monday, March 23

Kemunculan Semula

Maaf, suda lame tidak update blog, harap maklum, percutian minggu lalu telah di gunak secukup2 nya untuk bercuti ke kawasan yg tidak punyai coverage yang sesuai untuk aku on9.

Ea, kt skola tadi ade minggu jenayah sifar, so cg bertugas En. Shangar, sume dak fom 1,2,4 g turun padang, yang dak fom 5 tk dpt trun padang, ciss!

aku tktaw laa pe aktiviti kt padang aku dok dlm kelas je.(btol ke?)

Pastu ramai dak dtg skola aku, mcm bodo je aku tgh kt dewan tuhhh, aku tgk dak yg dtg untuk sume tuh mmg muke jenayah je, len laa muke aku muke baek je. Sume muke pecah umah, ade harapan ke En. Shangar??

Tadi tkde perhimpunan rasmi, yeahhh bgus sgt2, aku tak ske perhimpunan rasmi, pastu nnt kene kawad laa bagai, pikir skola tentera ke?!

Aduhh, emosional lak aku..

Tapi ari ni berlalu sungguh pantas smpay aku tk ingt pe blaku kt skola sgt, cume bende2 patut aku ckp je aku ingt.

So, minggu nehh mmg Shangar sibuk ngan aktiviti dye je laaa, huh..

Btw, petang tadi aku nmpk eksiden, perghhh, truk gile, smpay mati, aku lalu situ pown rase cuak gak tgk mayat tertiarap tgh jln dgn tgn yg tertiarap kaki berlipat2.

Aku pikir nk benti tgk, tpi sungguh ramai gile da benti so just melihat je, aku tgk owg tuhh mayb nk lintas jln, then kene langgar ngan kete, agak jauh gak tercampak owg dari kesan tmpt dye langgar and tmpt mayat tuhh tertiarap.

aku tgk kepala da berdarah abes satu jalan tutup dari laluan, owg yang langgar tuhh benti and menanges. dye turut sedih atas kematian owg tuhh..

p/s; ati2 di jln raya.

and aku da tgk eksiden kali kedua untuk bulan nie je, byg kan klu sebulan 2 kali eksiden aku tgk, klu setahun 24 kali eksiden aku nmpk, mule2 tgk eksiden bese, kedua da maut, yang ketiga, hanya Tuhan shaja yang tahu..

Anyway, blog ini akan agak slow skit updated coz line tenet de probs agy, janji manis tah mane2, janji tinggal janji, line ttp mcm bangang, bek aku tuka pada celcom broadband pada mse akan dtg yg mnjnjikan lebih bgus line tenet dr TMNUT yang hanya kata2 dusta saja di ucapkan wktu nk trik pelanggan, AKU DA FED UP NGAN TMNET MALAYSIAAAAAAA!!!!

smpy situ je lahh, aku nk g mkn walau suda lewat, tapi aku pnye suka laa nk mkn.

Sudaaa~

0 Comments:

Post a Comment