Thursday, March 5

kebebasan bersuara...di manakah silapnya?

hi, hello, how wow u my fellow readers.....sprt sedia maklum n korang mmg da dimaklumkan, georgian clan tlh mengubah linknye ke link yg baru atas sbb berikut:

1. Hadi check
2. byk kutuk skola
3. Hadi x puas ati ngan aku sbb x kenal aku...hahaha
4. merosakkan gamba skola eg. gamba pakya
5. sume yg berkaitan

oleh sbb2 yg x dpt nak dielakkan aku terpaksa la tuka link....mcm gile la Hadi nak carik blog aku blk...hahaha....di sini aku tegaskan bahwa aku xkan lakukan clean-up kat posting lame coz maleh n freedom of speech....da nama blog, mmg la tmpat nak kongsi idea either idea baek atau cam setan....aku rase aku X bersalah dlm kes nie n mmg aku X bersalah lah senang cte....da la, as osman always said, "Pedulik la sume tue"....

so ari nie x byk yg blaku tyme PnP but afta bru ader cte.....nak dijadikan cte, dlm kul 4 lebey la kowt, tyme tue dak polis ngah kawad kat koridor block form 5.....nie ader la pulak sorang hamba Allah yg da tensen blaja la kowt aku rase, hilang pertimbangan diri jap n ngan muke yg x bersalah g sepak pintu tyme dak polis ngah lalu.....aku ingat mamat tue nak tolak jerk, tp flying-kick Jet Li dibuatnyer.....ngan kekuatan sebelah kaki n ketebalan pintu block form 5 yg x bleh nak disangkal, make terjadilah chain reaction di mane kpale bdk tue pecah as in kulit koyak....ouch...sian gle dak tue, byk darah klua....hamba Allah nie skali lai ngan muke x bersalah meninggalkan tmpt kejadian cam dier x buat pape....

moral of d story today ialah janganlah wat bende yg menyakitkan orang example sepak pintu kene muke orang....pikir la kalo anda kene cane anda rase.....aku tau la korang tensen jerk asyik blaja tp blambak lai care nak lps tensen.....akhir kata tepuk pale tanye la diri sendiri....

2 Comments:

  1. Azahari Rahim said...
    wallawehh..spe hamba Allah tuh? knapa brita neyh xsmpi kat tlinge aku neyh? HAHA ;D
    Georgian Clan said...
    bende tue biarlah rahsia....

Post a Comment