Saturday, March 14

emo lak ai pepagi.....

today aku bangun dlm kul 10 pagi maseh awal lai tue kirenye.....da name cuti mmg la wajib bg plaja ntuk bangun lelewat tp da terbiase bangun awal.....anyway, subway, tumhe merinam, aku bkk la komp pepagi nie ngan harapan dpt wat keje yg berpaedah tp x pun.....ngah carik game online bru aaaa.....ader suggestion bole post kat mane2 yg patut.....lalalala(sound effect time surfing the internet) tetibe bpk aku blow fuse, dier dtg kat aku dan mule la leterannye.....

Bapak: baca buku....
Aku: baru abeh exam xkan da nak bukak buku blk, rehat la jap
Bapak: orang pepagi nie otak tgh segar elok bace buku....(smbl cukur misai)
Bapak: ko tgk anak orang laen sume, mane ader maen komp pepagi cane....
Bapak: kalo ko x pandai x yah harap la nak bli komputer nnt, makan pun ko x lepas.....
Bapak: dunia skang nak duet je, kalo x de duet mermpat la ko tgh jalan.....( da settle cukur)
Aku:........(membisu seribu bahasa smbil maen komp)

ayat bpk aku kekadang agak dlam menusuk ttp ader betulnye.....tp xkan baru stat cuti buku nak kene bukak blk.....jdik utk memuaskan atinyer aku g la msk bilik maen PS2 plak....aku x tau pahal dier blow fuse pepagi nie....xkan dier da tau markah exam aku kot.....maleh la nak pikir lelebih, baek aku maen gitar smbl tgk movie....adios =)

0 Comments:

Post a Comment