Saturday, March 7

Today is today

Rini aku bgun awalll seyhhh..

sbb mlm tadi pun tido awal. Beselahh mate keletihan yang tak dpt di jangkakan akan tiba mase nye, kite akan tido jugak walau mcm mne pown kite cube menghalang tido tuhh datang.

Sbb aku penah cube untuk tidak tido, tapi hanye dapat bertahan slame 1 hari stgh, tanpa tido. Tapi ble dpt tido, HEAVEN gilerrr.

Btw, back to the story 4 today, aku g library pagi tadi, ape?? TAK CAYE? g tanye laa sume mmber2 aku, dowg ramai nmpk aku, ade mmber yang aku knl, dowg pown knl aku, ade yang dowg knl aku, tapi aku tak knl dowg(pade sape yang terasa, harap maklum, sepoloh jari kaki ku susun di bibir mu)

Well, da nme pown g lib, of coz g study tol tak?

Study mcm bese laa, nk g tucen agak mls, walau tmpt tucen plg dkt giler ngan lib.

nk wat cne, da jodoh tak kesampaian, dan dalam dairy diri aku tidak tercatat untuk aku pergi lib, mungkin..

Yeerrr..seperti anda sume taw kite mmpu merancang, Tuhan yang menentukan, so esk je laaa aku g tucen.

I hav fun and enjoy je today, ngan men ujan agy, abess basah..

musim ujan kan, so gune mse nie sebek2 mungkin tuk men ujan. T da musim panas nk men matahari tkley, panas lak, asek dahaga nanti. Nnt terasa laa nk beli air 100 plus btol 600ml, harge Rm 2.10 kt Petronas. itu pun klu harge tk nek agy.

Klu beli air Excel pon ok gak, harge sme je, 600ml gak. Antare 2 nie, mne satu yang sedap eK? ade cadangan tak?

AHHHHH!!

skang musim ujan, so focus pada musim ujan, lupekan dulu musim panas nnt, nnt aku plak panas, huh!

da nme pun musim ujan kan, tyme blek tadi mesti la ujan taw tak??

tapi besh ow, sejuk je smpy umah pun nk dkt maghrib. Seb bek family pun jenis tk kesah kua g mne, so enjoy je life, but taun nie kne serius skit arr,, kate nak SPM kan..

Lately nie, aku rase asek ngantuk je, letih je..

macam owg ngandung lak, tapi mustahil laa, aku laki, blom kawen, masih teruna, tk kan ade risiko mcm tuhh, jauh api dari ayam panggang.

klu owg ngandung mesti rase skit pinggang an, skit kaki laaa, eah yeke?

aku pon tak pasti,

btw, mggu depan de test..

satu pun tak study agy, juz wat latihan cket2 je.

langsung tak prepare pape, tape laaa, t pagi tuhh aku study laa, tyme tuhh baru laa msok klu study. Yerrr, itulah aku.

AAAAAAAAAAAA..

smpy sini je laaa..

nk wat bende laen plak..

chowwww..

0 Comments:

Post a Comment